با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ برگزاری گردهمایی مدیران کل و معاونان آموزش و پرورش کشور فردا در تبریز
زیارت عاشورا

آموزش و پرورش

گردهمایی مشترک مدیران کل و معاونان آموزش و پرورش سراسر کشور فردا با حضور علی اکبر فانی در تبریز برگزار خواهد شد.

به نقل از تسنیم:همزمان با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان آذربایجان‌شرقی، گردهمایی مشترک مدیران کل و معاونان آموزش و پرورش سراسر کشور صبح فردا 21 مرداد در تبریز برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، ارایه آخرین گزارش عملکرد مدیران کل در استان‌ها، ابلاغ آخرین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، بررسی عملکرد استان‌ها در سال تحصیلی گذشته و ایجاد آخرین هماهنگی برای آغاز سال تحصیلی 94-95 از جمله اهداف برگزاری این نشست اعلام شده است.

علی اکبر فانی، وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز به همراه هیئتی از معاونان و کارشناسان وارد شهر تبریز شده است، طی امروز و فردا برنامه‌های مختلفی خواهد داشت، وی بعد از ورود به تبریز بلافاصله به زیارت مزار شهدای وادی رحمت تبریز رفت و به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش سپس به دیدار آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رفت و به ارائه گزارشی از فعالیت های این وزارت‌خانه در دولت یازدهم پرداخت. قرار است فانی امروز عصر نیز دیداری با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و معلم استان داشته باشد.

فانی فردا چهارشنبه 21 مرداد در همایش یاوران نماز که با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور همراه خواهد بود، حضور خواهد یافت، این همایش از ساعت 10 صبح با حضور هزار مدیر مدرسه هفت استان شمال غرب کشور در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, | 23:45 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |